Brzdový zkušební stav pro termomechanické zkoušky kol

Klademe důraz na investice do nových technologií, i proto u nás naleznete přidanou hodnotu ve formě jedinečného systému vzduchotechniky, bezkontaktního měření deformace věnce kola, automatického sběru dat v reálném čase atd. To vše pro maximální možnou bezpečnost a kvalitu naší práce.

Používané zkušební zařízení nám dovoluje přizpůsobit se i nadstandardním požadavkům na realizaci zkoušek. 

Co se testuje

  • Železniční kola dle ČSN EN 13 979-1 příloha A

Základní parametry zkušebního stavu

  • Simulovaná rychlost max. 60 km/hod
  • Brzdný výkon až 50 kW za stálé rychlosti otáčení 
  • Měření deformace kola až 10 mm
  • Možná konfigurace: jednostranné či oboustranné brždění

Možnosti a přednosti 

  • Systém vzduchotechniky umožňující proudění vzduchu až 30 km/hod
  • Měření deformace věnce kola pomocí laserových snímačů s přesností 0,1 mm při běhu a za stálého vyhodnocování a ukládání dat
  • Bezkontaktní měření deformace věnce kola při brždění
  • Vzorkovací frekvence měření je reálně načítána z inkrementálního snímače otáček, což zajišťuje odečet hodnoty deformace kola vždy v tom stejném místě, jako bylo provedeno v minulé otáčce
  • Automatický sběr dat v reálném čase a vykreslování křivky deformace v závislosti na úhlu natočení (detekce zvlnění kola při brždění)
  • Měření vnitřního pnutí pomocí ultrazvukového jednoúčelového přístroje DEBBIE

Referenční projekty

  • EVRAZ: Termomechanické zkoušky kol BA303
  • KLW Wheelco SA: Termomechanické zkoušky kol BA314
  • Maanshan Iron & Steel Co. Ltd: Termomechanické zkoušky kol BA319
  • Vyksa Steel Works: Termomechanické zkoušky kol BA004
  • Bochumer Verein Verkehrstechnik GmbH: Termomechanické zkoušky kol RAFIL
  • A další

 

Produktový list ke stažení

Galerie