Brzdový zkušební stav pro termomechanické zkoušky kol
Klademe důraz na investice do nových technologií, i proto u nás naleznete přidanou hodnotu ve formě jedinečného systému vzduchotechniky, bezkontaktního měření deformace věnce kola, automatického sběru dat v reálném čase atd. To vše pro maximální možnou bezpečnost a kvalitu naší práce.
Používané zkušební zařízení nám dovoluje přizpůsobit se i nadstandardním požadavkům na realizaci zkoušek.
Co se testuje
- Železniční kola dle ČSN EN 13 979-1 příloha A
Základní parametry zkušebního stavu
- Simulovaná rychlost max. 60 km/hod
- Brzdný výkon až 50 kW za stálé rychlosti otáčení
- Měření deformace kola až 10 mm
- Možná konfigurace: jednostranné či oboustranné brždění
Možnosti a přednosti
- Systém vzduchotechniky umožňující proudění vzduchu až 30 km/hod
- Měření deformace věnce kola pomocí laserových snímačů s přesností 0,1 mm při běhu a za stálého vyhodnocování a ukládání dat
- Bezkontaktní měření deformace věnce kola při brždění
- Vzorkovací frekvence měření je reálně načítána z inkrementálního snímače otáček, což zajišťuje odečet hodnoty deformace kola vždy v tom stejném místě, jako bylo provedeno v minulé otáčce
- Automatický sběr dat v reálném čase a vykreslování křivky deformace v závislosti na úhlu natočení (detekce zvlnění kola při brždění)
- Měření vnitřního pnutí pomocí ultrazvukového jednoúčelového přístroje DEBBIE
Referenční projekty
- EVRAZ: Termomechanické zkoušky kol BA303
- KLW Wheelco SA: Termomechanické zkoušky kol BA314
- Maanshan Iron & Steel Co. Ltd: Termomechanické zkoušky kol BA319
- Vyksa Steel Works: Termomechanické zkoušky kol BA004
- Bochumer Verein Verkehrstechnik GmbH: Termomechanické zkoušky kol RAFIL
- A další