Statické a únavové zkoušky rámů podvozků a jejich součástí
Certifikačních zkoušek tohoto typu provede naše zkušebna desítky ročně. O tyto zkoušky v naší laboratoři jeví zákazníci z celého světa velký zájem. Ručíme naším jedinečným know-how, technickým vybavením a vším potřebným, co ke kvalitnímu a bezpečnému provedení zkoušky patří.
Co se testuje
- Rámy železničních podvozků dle ČSN EN 13749
- Ložiskové komory na základě ČSN EN 13749
- Brzdové rozpory dle UIC 833
- Další komponenty železničních vozidel dle Evropských norem, UIC vyhlášek, či vytvořených test programů
Základní parametry zkušebního stavu
- Hydraulické válce o silovém rozsahu 20 - 630 kN a pracovním zdvihem pístnice 50-250 mm
- Tenzometrická měření povrchového napětí až 140 ti kanálů
- 2 zkušební stendy pro zkoušky rámů podvozků najednou
- Měření reakčních sil ve všech osách zatížení
Možnosti a přednosti
- Systém řízený a kontrolovaný počítačem a programem TESTControl
- Aplikace variabilních druhů statických a dynamických zatížení
- Možnost nepřetržitého průběhu dlouhodobých únavových a dynamických zkoušek s automatickou kontrolou bezpečnostních limitů
Referenční projekty
- CRRC ZELC Verkehrstechnik GmbH: Zkoušky obyčejného a hnacího rámu podvozku pro Double Deck
- Škoda Transportation a.s.: Zkoušky rámu podvozku pro tramvaj 26T, příčník rámu podvozku pro NIM Express
- Tatravagonka a.s.: Statické a únavové zkoušky rámů podvozků typu Y25 a třínápravového rámu podvozku BA715
- Evropský projekt INNOWAG: Statické a únavové zkoušky rámu podvozku z vysokopevnostní oceli.
- MAPNA Locomotive Engineering & Manufacturing Company: Statické a únavové zkoušky rámu podvozku MP24